1957

2013_picture

Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin Gerard!

W Nowej Zelandii Pan Lou Fisher tworzy pierwszą na świecie pokrytą kamieniem tłoczoną metalową dachówkę - "babcię" dachówek Gerard. Nowy przemysł właśnie się narodził.

2009

2009_picture

Europejski zakład produkcyjny na Węgrzech

Wynalazcy pokrytych kamieniem tłoczonych metalowych dachówek przychodzą z nową generacją pokryć dachowych w Europie.

2010

2010_picture

Nowy profil Milano

Nie ma takiego drugiego regionu na świecie, jakim jest region Morza Śródziemnego! Gerard oddaje hołd nieprzemijającemu pięknu tego regionu poprzez swój nowy profil dachówki Milano.

2011

2011_picture

Uruchomienie europejskiej strony internetowej zastępującej dotychczasową nowozelandzką wersję strony

Po Nowej Zelandii, USA i Azji Gerard również w wirtualnym świecie zawitał na czwarty kontynent!

2012

2012_picture

Instalacja linii mieszania granulatu

Oto dlaczego nasz lokalnie mieszany granulat bije o głowę mieszane whisky: posiada one niewiarygodnie szeroką gamę kolorów (Wypijmy za to! ;)

2013

2013p2_picture

Nowy profil Diamant / Nowy kolor Burgund

Dlaczego Diamant jest prawdziwym mistrzem w pokryciach dachowych? To proste. 10% więcej pokrycia przy 10% mniejszych kosztach. Nowy kolor Burgund przenosi elegancję szkła na europejskie dachy!

2014

2014_picture

Centrum Szkoleniowe

Nienaganny montaż jest kluczem dla naszego przewodnictwa na rynku już od 50 lat. Dzięki naszemu Centrum Szkoleniowemu szkolimy naszych obecnych dekarzy, a także ich nową nadchodzącą generację!

2015

2015p2_picture

Cóż za rok! Program lojalnościowy dla dekarzy, Konfigurator dachu, Kalkulator dachu oraz nie mniej ważne nowe produkty i kolory

Ten rok nie jest dla nas dobry, jest świetny! Uruchomiliśmy Konfigurator dachu, "aby pozwolić naszym klientom na wizualizację swojego przyszłego dachu" oraz Kalkulator dachu ", aby pomóc im obliczyć koszty". Ponadto, wprowadziliśmy najbardziej atrakcyjny na rynku program lojalnościowy dla dekarzy. Na koniec, opracowaliśmy kilka nowych produktów i kolorów dopasowanych do rynków skandynawskich.


2017